close

Every time you go away(每一次你離去)

Hey! if we can solve any problem
嘿!如果我倆能解決問題
Then why do we lose so many tears
又何必流這麼多眼淚
Oh, and so you go again
你再次離去
When the leading man appears
當那位帶路人出現
Always the same thing
總是這樣
Can't you see
難道你看不出來
We've got everything going on and on and on 
我們讓這一切沒完沒了

Every time you go away
每一次你離去
You take a piece of me with you
就帶走了我的一部分 
Every time you go away
每一次你離去 
You take a piece of me with you 
就帶走了我的一部分

Go on and go free
繼續吧!一切隨你
Maybe you're too close to see
也許因為太近,所以看不清楚
I can feel your body move
我感覺到你的身體在顫動 
It doesn't mean that much to me
對我卻沒什麼意義了 
I can't go on saying the same thing
我不能再一直說著同樣的話
Just can't you see,
你看不出來嗎?
We've got everything do you even know we know 
我們讓這一切........

I can't go on saying the same thing
我不能再一直說著同樣的話
Cause baby, can't you see
你看不出來嗎?
We've got everything going on and on and on 
我們讓這一切沒完沒了

arrow
arrow
    全站熱搜

    wang8348742 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()